dimecres, 22 d’octubre del 2014

SKA!

El Ska es un estil de música que a mi m'agrada molt.
Els grups que jo mes conec que toquen aquest estil son, per exemple, Aspencat, La Gossa Sorda, Txarango, Atupa etc.

Txarango - Sueña como un niño

Personalment a mi m'agrada molt aquest grup i tenen moltes cançons molt bones i amb molt de ritme.
El ska es un estil musical que fa molta festa tan en un concert o un festival com tambe es una musica per a escoltar a casa tranquilament, que anima molt.


La majoria dels grups de ska tenen bastantes cançons en valencia, us vaig a deixar aqui una de la gossa sorda.


La gossa sorda - Camals mullats


Ara vos vaig a parlar una mica d'una cantant d'aquest estil de musica que es diu Celia Cruz.
La meva conço preferida seva es Vasos Vacíos. Celia es nascuda a Cuba el 21 d'octubre de 1925. Va ser una de les cantants de sala mes famoses i va obtenir 23 discos d'or.
Va morir a Nova Jersey el 16 de Juliol de 2003.

Ara vos parlare d'alguns dels grups:

Aspencat, per exemple, es un grup músical de Xaló, i el seu estil es basa en ska, reggae i el drum and bass, pero ultimament estan entran a uns ritmes mes electronics, com el dubstep. Així, han aconseguit un estil molt particular mesclant els sons de sempre amb els nous sons electronics d'ara. Desde que Obrint Pas, un grup de musica en valencia que recientment s'ha retirat, s'ha considerat Aspencat com el seu succesor. I juntament amb Orxata Souns System i La Raíz tambe son uns dels grups valencians que desafien la cultura institucional del País Valencià pel contingut crític de la seua obra.

La Gossa Sorda es un grup del Pais Valencià que s'esta obrint pas rapidament, va naixer l'any 1999 a Pego, Marina Alta. La seua música té uns ritmes basicament iguals que els d'Aspencat, que he explicat avans.



Espero que us agradi !!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada